شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۸:۴۰ - فلور
    :S
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۵۲ - بصیر
    خودتی
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۴۵ - محیا
    ظالم

اطلاعیه شامگی

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۱۴ ق.ظ

«به نام خداوند»

دوستان بابت تاخیر شرمنده

یه سری شایعه کردن که شامگ از دسترس خارج شده!میشه؟!اصلا داریم همچین چیزی؟:D

به هر حال.من با کلونل قربانی صحبت کردم.ایراد از هاستش نیست به 2 دلیل.1-چون پرتال و وبلاگ دکتر یاکیده مشکلی ندارن 2-چون این صفحات بدون مشکل باز میشن ورود به سایت ، شرایط خدمات ، کاربران ، گروه ها

به هرحال باید صبر کنیم تا سرهنگ قربانی برگرده از سفر و درستش کنه.چون بقیه ادامین نه به بخش داده ها دسترسی دارن نه اینکه ازش چیزی سر در میارن.

در همین راستا الان یه نظر سنجی هم میذارم روی وبلاگ.نظرتونو بگین

ولی به نظر من یجور توفیق اجباری شد.یکم بریم درس بخونیم.صنعتی2 دارم مثلا:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۲
بصیر الله مرادی

اطلاعیه

اطلاعیه شامگی

نظرات (۳۷)

خانم والا جوابیدیم
آهااااا.
تشکر از پاسخگویی.
آره توفیق اجباریه خوبی بود.
خواهش
بصیر بازم میگی میخوام 20بگیرم صنعتی رو؟
عه اینجام که شد شامگ....سه نفر آنلاین
سلام
شامگیها
بصیر مردی تو؟
سلام شامگی
اون نظرسنجی یه گزینه دیگه هم میخوادا....کلا همیشه خراب باشه بهتره
شامگ چی چی هست؟....چرا من هرچی تو گوگل میگردم چنین سایتی رو نمیتونم پیداش کنم؟
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه شیکمم سیره
نه اینکه شماها دستتون میرسه الان
http://www.shamag.ir/members
مرسی بابت پاسخگویی
ولی شامگ دم امتحانا مفید بود،میدیم بقیه هم درس نیمخونن امیدوار میشدم
بچه ها من شامگو میخوام دلم تنگ شده
درست شد
تا حالا به این فکر نکرده بودین که از وقتی که من حذف کاربری کردم شامگم درب و داغون شد....من خودم درستش کردم واستون....حالا چجوری؟!!!بماند!!!!
مردم عجب اعتماد به نفسی دارن
خودم درستش کردم
اولین نفری ام بودم که رفتم توش آقای مرادی شاهده
مردم عجب تبلیغاتی میکنن واسه وبلاگشون.....اینجام وبلاگشو زده
بخدا تو حافظه نظرات وبلاگ کروم خودش میمونه
تا حالا همیشه پاک میکردم این یکی از دستم در رفت
بازم در رفت=))
واسه هرچیزی مگه آدم قسم میخوره!!!....باشه قبول کردم.....اصن به ما چه!
حیف که نمیتونم پستای آقای مرادی رو ویرایش بزنم والا پاکشون می کردم6
چرا؟

یه سوال الان واسم پیش اومده...من الان تو شامگ آفم.....موندم شما که عاشق شامگی چرا آن نیستی الان توش؟
خوب دلایل خاص خودشو داره
شوخی کردم
الان تو چند تا سایت دیگه هستم برا اینکه سرعت نتم بهتر شه اضافه هارو می بندم
راستی شما شامگ میری همه عکسا میاد براتون؟
نه نمیاد چون هنوز کاملا درستش نکردم....میخوای اون مشکلشم حل کنم؟
در ضمن اگه یه سایت باز باشه ولی بهش کاری نداشته باشی که سرعت نت پایین نمیاد....الان من تو 7تاسایت مختلفم ولی فقط با دوتاش دارم کار میکنم فرقی هم نکرده سرعتش!
ای بابا حتما یه دلیلی داره دیگه
آن باشم بچه ها از آدم سوال می پرسن بعد اگه حواسم نباشه جوابشونو ندم بد میشه
ما که مثل شما نیستیم دیگران برامون مهم نباشن یه روز بیایم با همه دوست شیم فرداییش قهر کنیم بریم!
عه من که گفتم اومدم واسه خداحافظی و فردا میخوام خودمو بپاکم.....راستش دلیلی نداشت من که شامگ نمیومدم پروفایلم بمونه اونجا....اون شبم اومدم که دوستای واقعیمو بشناسم که شناختم البته خیلیا آن نبودن اون لحظه از شانس ما
خیلی اشتباه کردین!
البته این نظر منه... آدم در مورد دیگران یک شبه قضاوت نمیکنه
ما به نظر رفتن شما احترام گذاشتیم اما این حذف کاربری!! شاید برای ما شامگیون یه جور بی احترامی بود
حالا اینجا مجال نیست در مورد هر چیزی حرف بزنم پس بی خیال
نه خانم! بی احترامی تو ذات ما نیس.....حالا کسی که این فکرو درموردم کرده از اون دسته کسایی بوده که منو نمیشناسه و اصن دوست ما نیست و دوستی و محبتو فقط تو شامگ میبینه و گوگل پلاس و فیس بوک....و الا من که تو دانشگاه با خیلیا مث سروش و بصیر و مسعود و مازیار دوستم اگه اینجا خودمو پاک کردم یعنی بهشون بی احترامی کردم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه جو نگیردشون میان اینجا و میگن منوچهر هیچ موقع اهل بی احترامی نیست..!
ممنون!
منم ممنون که حالمو گرفتی با این قضاوتت در موردم.....بای
منوچهر من تا الان در این باره باهات حرف نزدم.حتی نگفتم که رفتنت خوب بود یا بد.نظر خودت بود و منم بهش احترام گذاشتم.اما راستشو بخوای با حذف کردن اکانتت ناراحت شدم.اما تا الان بهت چیزی نگفتم.ناراحت شدم چون اگه قرار نیست دیگه تو شامگ ببینمت حداقل خاطره هات بمونه حداقل بدونیم چیا گفتی تو شامگ.بالاخره اون همه وقتی که بقیه میذارن برا نظر دادن تو پستات ارزش داشته.دلیل ناراحتی همینه.من تا این لحظه از تو بی احترامی ای ندیدم.اما چه خوب میشد که با دلیل و منطق اکانتتو حذف میکردی و به نظرات بقیه هم اهمیت میدادی.هرچند برای خداحافظی کردن نظر خودت مهم بود اما حذف کاربری حق بقیه کاربرا هم هست.قبول کن دوست خوبم.البته من ازت گله ای ندارم چون میدونم قصد و هدفت ناراحت کردن یا بی احترامی به دیگران نبوده.البته اینم بگم من نمیدونم اون شب که برگشتی چی گفتی و چی شنیدی چون اون شب اصلا آن نبودم.
عذر میخوام از همه ی کسایی که اکانتم واسشون مهم بوده و امیدوارم منو ببخشن اگر اگر و اگر اقدام من خاطرشونو رنجوند!!!
نیازی به عذرخواهی نیست.من میشناسمت منوچهر.واسه همینم بهت چیزی نگفتم چون میدونستم نیتت ناراحت کردن بقیه نبود
آقایی
اگه بچه ها قابل بدوننم دوباره ثبت نام کردم فقط به خاطر......
مرسی که برگشتین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی