شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۸:۴۰ - فلور
    :S
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۵۲ - بصیر
    خودتی
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۴۵ - محیا
    ظالم

شامگ بلاگ

يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ

«به نام خدایی که در همین نزدیکی ست»

سلام دوستان.با توجه به اینکه چند روزی میشه که شامگ به دلیل مشکلی که پیدا کرده در دسترس ماها نیست و این مشکل قبلا هم در مقطعی وجود داشت،تصمیم گرفتم این وبلاگو برای این چنین مواقعی بسازم.این وبلاگ جایگزینی برای شامگ در همچین مواقعیه که نمیتونیم بهش دسترسی داشته باشیم.همچنین اخبار و اطلاعات مربوط به شامگ رو هم میتونیم اینجا منتشر کنیم تا یجور شجره نامه برای شامگ درست بشه.هرکسی آمادگی برای فعالیت در این وبلاگو داره میتونه همینجا اعلام کنه.ممنون میشم با نظراتتون به رشد هرچه بیشتر این وبلاگ کمک کنید.در ضمن میتونید در نظر سنجی درج شده در همین وبلاگ نیز شرکت کنید.

=>مدیر کوچولو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۲۲
بصیر الله مرادی

نظرات (۵۵)

باریک بصیر باریک
پاسخ:
خواهش حسین جان;)
کسی نمیدونه چه بلایی سر شامگ اومده و کی درست میشه؟
پاسخ:
چیزی که مشخصه اینه که هم شامگ هم پرتال مدیریت و هم وبلاگ دکتر یاکیده که همگی از یه هاست استفاده میکردن به این وضعیت دچار شده!
ولی شامگ خودمون ی جیزدیگه بود‏!‏
پاسخ:
اینم قرار نیست جای شامگو بگیره!توضیحاتش کامل بود فکر کنم!
۲۲ آبان ۹۰ ، ۱۴:۰۶ مهدیه تاری
خوشم میاد فعالید...فضای خوبیه..دستتون درد نکنه!
پاسخ:
فعلا که خبری نیست:دی
موافقم اگه ازش استقبال بشه و البته در نبود شامگ.
پاسخ:
البته ایشالا هروقت شامگ درست شد سعی میکنیم مطالبی در مورد شامگ و آمار و اطلاعات مربوط بهش رو اینجا قرار بدیم.مشروط بر اینکه نظر جمع بر باقی موندن همچین فضایی باشه!
منم موافقم.خدا کنه زودتر درست شه
پاسخ:
الهی آمین.ممنون!
من مخالفم.به نظرم لزومی نداشت این وبلاگ.5،6روزبدون شامگ هم میشدکناراومد
پاسخ:
ممنون از نظری که دادین:))
البته این نظرمنه ونظرهمه هم محترمه
سلام
امیدوارم بتونیم اکثر بچه ها رو اینجا جمع کنیم تا در این مواقع خاص ارتباطمون رو حفظ کنیم
ممنون از همکاریتون
پاسخ:
مرسی مازیار باورم نمیشه موافقی؟دوست داری تو وبلاگ فعالیت کنی؟!افتخار میدی دایی؟:D
خب این میشه یه وبلاگ مدیریتی دیگه عزیزم
گفتیم در این مواقع هم میشه ازش استفاده کرد
عموبصیرمنم فعالیت کنم؟:d
پاسخ:
حسین جان (عمویی) قبلا وبلاگ داشتی؟آشنایی داری باهاش؟!
مسخره میکنی؟بله عموبصیرداشتم منتهاش2،3سال بیش‏!‏‏!‏
پاسخ:
اوکی داداش یاهو داری؟بیا اونجا باهم بحرفیم!
راستی مازیارازکی شددایی؟
پاسخ:
اون دایی ایهام داشت عمویی:D
آقاییون این جا هم ترول بازی؟!
پاسخ:
پ ن پ:D
الان باکوشی کانکتم نمیتونم_اخرشب میام یاهومیحرفیم
پاسخ:
OK
خانم همکلاسی اومدی؟
خوبه اینجا ترول بازی سخته.
ای کاش شامگ هم برای کامنت کد امنیتی داشت.
پاسخ:
خدا نکنه:دی
اگه بتونین یه آمار هفتگی از افراد عضو شده و از این دست اطلاعات هم بدین عالی میشه.در کل 90% موافقم.
پاسخ:
چشم جناب ناشناس1245 سعیمونو میکنیم تا ببینیم نظر بقیه چیه!!!!
علی دل داشتی شامگو ،ترول بازی اینجا سخته .ولی از ما هر کاری بر میاد
پاسخ:
بزن زنگو!
جناب اقای مرادی خوب تویونی همدیگرومیبینیم واگرحرف شامگ اومداونجا به هم میگیم که شامگ دحارمشکل شده.خودتون صلاح میدونید.نظرموگفتم

پاسخ:
اگه هم دقت کرده باشین یکی دیگه از اهداف این وبلاگ آمارو اطلاعات مربوط به شامگ هست.قبول دارم حرفتونو اما به نظرم در نبود شامگ میتونه خیلی به ما کمک کنه!
این چه وضعشه؟؟؟این دیگه چیه؟؟؟شامگ کی درست میشه ؟؟؟
من کاملا مخالفم.کل اطلاعات قبلیه شامگ پریده؟؟؟
اوووووووووووووووووووووووه.خب حالا.
چند روز صبر؟؟
پاسخ:
اینجور که از شواهد و قراین پیداست باید تا جمعه صبر کرد تا ببینیم سرهنگ چی میگه.basir
اقای مرادی اخه همه هم ک دنبال شامگ نیسن خوب2،3روزخرابه فک نکنم طوری باشه که1دغدغه باشه که ‏ همه دنبال این باشن که شامگ درست شه‏!‏‏!‏
پاسخ:
من نمیدونم ایراد این وبلاگ کجاست؟بده از امکانات استفاده کنیم و اطلاع رسانی رو سریعتر کنیم؟
مازیارشامگ خونم کم شده‏!‏‏!‏
پاسخ:
نگران نباش حسین جونم ایشالا درست میشه
ناشناس که 100% مائده است.:D
خوبه این وبلاگ ولی فقط برای اطلاع رسانی.
دلم واسه شامگ تنگ شده.:S
ولی این چند روز تو نبودش میشه استراحت کرد.الان احساس میکنم آرامش بیشتری دارم.

بنده خداخانم صفری شایداون نباشه،شاید...
شامک خونم کم شدهاحتمالاشامک خسته شده
ورفته استراحت‏!‏‏!‏‏!‏

پاسخ:
حالا میشه به جز خانم صفری بقه بیان بگن چرا مخالفن.5نفر تا حالا مخالف بودن تو نظر سنجی!
من که تو نظر سنجی زدم نظر خاصی ندارم.
خان.بیدادی.......هعععععععععععیییییییی.:(
پاسخ:
شما که کلا در هیچ موردی نظر خاصی ندارین آریالا فلور=))
آریالافلور =)) =)) =))
اینجا هم ترول بازی؟؟؟ای باااااااباااااااااا.:D
یه سوال:شامگ که اطلاعاتش پاک نشده؟؟آقای قربانی ازش کپی داشتن دیگه؟؟
پاسخ:
اگه بگم هیچی نمیدونم باور میکنید؟ولی اینجور سایتا احتمالا یه بک آپ دارن.گرچه فکر نکنم اطلاعاتش بخواد پاک بشه!امروز یه پرس و جو میکنم اگه خبر جدیدی داشتم حتما میگم نه نا!:D
اوکی.مرسی.
پاسخ:
:))
سلام
من تازه اومدم
چه خبره اینجا باز غیبت کردین پشت سر من
هیییییییییی روزگار
من با وجود این وبلاگ موافقم جای خوبیه برا همین مواقع
راستی یه واقعیتو میخواستم بهتون بگم شامگو خودم ترکوندم آخه این 5شنبه فاینال دارم دیگه گفتم یکم درس بخونیم
راستی اگه کمکی خواستین تو این وبلاگ مائده خانومم هست که میتونه بهتون کمک کنه
موفق باشییییییییییییییییید
پاسخ:
راستی از این اعترافتون هم بعدا علیه خودتون استفاده میشه!
ای باباشماترکوندی؟مامیخواستیم یقه سرهنگوبگیریم‏!‏

شوخی کردم برین یقشونو بگیرین بگین این چه سایتیه
اما خداییش در عرض این چند روز کلی به کارام رسیدم
پاسخ:
ولی من نرسیدم.لامصب کارام خیلی از من جلو زدن:(
جداازشوخی جدااین جندروزه خوب بود_واسم مثبت بود
وتونستم کمی ب کارای عقب موندم برسم
پس چرا هنوز من نتونستم به کارام برسم ؟
یعنی کار عقب مونده ندارم؟
من مطمئنم کار عقب مونده دارم ولی ازبس سرعتشون زیاده نمیتونم بهشون برسم
خوب سرعتتوبیشترکن دیکه‏!‏
ای بابا باور کنین کار من نبود
همون یه بار که منفی دادم میخواستم روی یکیو کم کنم وگرنه...
نرچ نرچ نرچ به بچه های سرعت پایین
پاسخ:
َشفاف سازی لطفا!
روی کی؟یعنی بازمنفی دادین؟
شما یه شیشه شوی با کیفیت بخرین با اون پاک کنین شفاف شفاف میشه
حالا دیگه...
پاسخ:
گذر پوست به دباغ خونه میفته ها!!!!
شیشه شوی‏!‏‏!‏‏!اهان فهمیدم روی کی
یادمرحوم شامک بخیر_همش ازاین علامتامیذاشتم:
‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏
بعععععععععععععله آقای تعجب
ای بابابازکفت
پاسخ:
اومدم رفتم:d
تهدید آیا؟
پاسخ:
maziar
گذر پوست به دباغ خونه!!!!
پاسخ:
basir
منومیکه بلی تهدیدبود
برای این مدت خویه ولی ...نه!(بچه ها دوستام خوشحال شده بودن شامگ... شده ولی ... ):D
سلام نگین
... رو نمیدونم چیه
... دوم: منفجر
... سوم: ضایع شدن

با فیلـــ... شکن رفتم در اومد قسمتای سانسور شده متن نگین
اولی معلومه که برای مدت طولانی نه!
از تو بعیده توی که این همه با هوشی اون تیکه رو...
:D
بلد بودم خواستم ریا نشه
الان کلا معلوم شد اینجا چی شد؟
ریا رو خوب اومدین!!!!!!!!!!!!
یه سوال: این ناشناس، آشناس؟!
باید آشنا باشه!!!
سلام دوست عزیز
خسته دلی تنها با دستانی خالی هستم که با کلبه ای غمناک
روزگار سپری میکنم
شوهرم سه سالی میشود که چراغ خانه ام را خاموش کرده و از کنارم پرکشیده
دختر دانشجوی دارم که با هزار بدبختی او را به دانشگاه فرستاده ام
و خدا میداند چقدر این در اون در زده ام تا خرجی اش را در آورم
الان هم که به پیشواز ما رمضان میرویم
سفره افطار من خالیست
دوست عزیز ببخش ولی اگر وسعت میرسد از فروشگاه حقیرانه من اقلا یه خرید بکن تا
من یه پورسانت بابت فروش گیرم بیاد و سفره افطارم را با تو شریک بدونم
میدانم که خودم رو اینجور تحقیر کرده ام در شان وبلاگ زیبای تو نیست ولی به قرآن اگه شوهرم زنده بود
اینقدر خودم رو تحقیر نمیکردم
تو رو خدا اقلا یه خرید کوچک در حد 4000 تومان بکنی هم مرا خوشحال میکنه
ببخش که سرت رو درد اوردم
http://mahtab.melimarket.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی