شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۸:۴۰ - فلور
    :S
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۵۲ - بصیر
    خودتی
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۴۵ - محیا
    ظالم

عید غدیر

دوشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۰، ۰۶:۰۸ ب.ظ

عیدتون مبارک بچه ها

الان که دارم این متنو تایپ میکنم این شکلیم

دلیلشو که میدونین چیه؟من شامگ خودمو میخوام

عجب عیدی شده این عید

ببخشید میدونم این پست مناسب این وبلاگ نیست ولی خب باید یجوری تبریک میگفتم عیدو.

=>مدیر کوچولو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۲۳
بصیر الله مرادی

نظرات (۴۲)

عیدتون مبارکـــــــــــــــــــــــــ.:( :S {-31-}
پاسخ:
طبق آخرین اطلاعات خبر خاصی نیست.فقط اینکه اگرم اطلاعات قرار باشه بپره یه بک آپ ازش موجوده پس از این نظر جای نگرانی نیست;)
خب آخیییییییش!!خیالمون راحت شد!
پاسخ:
حالا هرکی ندونه فکر میکنه چه اطلاعاتی هست:D
تو از کجا میدونی کدوم اطلاعات منظور منه؟؟؟
پاسخ:
حالا:دی
بصیراشکاتوباک کن عیده هاعیدهمکی مبارک
پاسخ:
چشم عمویی ;)
هییییی شامک
عید همه مبارک
اگه شامگ وصل شه قول میدم تو یه دعوت عمومی دوباره آقای اکبری به همه بستنی بده هیییییییییییییییییییی شامگ
پاسخ:
قول قول دیگه؟سختتون نیست اونوقت؟!
خانم ‏گریان بازاومدی‏!جراازمن مایه میذاری؟
بااین وجوداصن نمیخوام شامگ درست شه
پاسخ:
حسین یادم بنداز مسدودت کنم!
خو همه دارن گریه میکنن من نمیتونم بخندم که
آقای اکبری عیب نیست شمارا این حرفاااا
یه بستنی در مقابل درست شدن شامگ که چیزی نیست
حالا؟؟؟
یعنی یه دستی ای زدی که خیلی تابلوئه!!!
پاسخ:
هی نمیخوام رسانه ای کنم نمیذاری (که):D
نخیر اومدی یه دستی بزنی ولی یه دستی نخوردم!
نه رسانه ای کن ببینم چی میخوای بگی!!!
یه جور میگه انگار اون اطلاعات نقشه ی قتل یکیه!!
هه!!چرا دلت میسوزه؟؟؟از اون حرفا بودا!!ما بترسش نیستیم!!چیزی نیست که بخوام بترسم.
پاسخ:
هرچی باشه آدم باید هوای بزرگ خاندادن رو داشته باشه دیگه:D
بععععععععععله!!
پاسخ:
:D
یکی نیست به مناسبت عید غدیر شامگمونو ببخشه؟!
نامردا منو جا میذارین؟! شیمه حاله گینم! :(
پاسخ:
جا میذاریم؟!مگه میشه؟!
سلام بچه ها
اینطوری شدید ضایع است اصلا نمیشه پیام اخلاقی داد
یا شعر گذاشت که از همه دردناک تره
من شامگ میخوااااااااااااااااااااااااام
راستی اینجا چه خبره؟ فلور تهدید میشود آیا؟
پاسخ:
شما شعرتونو بذارین راحت باشین:D
عه آقای msn سلام
بچه ها دارن هماهنگ میکنن که فردا صنعتی رو نریماااا
شما هم به بقیه اطلاع بدین
من و تهدید شدن؟؟عمرا!!
جدی؟؟؟نمی خواییم بریم صنعتی رو؟؟؟والا؟؟؟آخ جون!
تا امام عاشقان، حضرت امیر شد

آسمان شکوفه کرد، ناگهان غدیر شد

ناگهان تمام دشت، پر شد از نماز رود

سرو، سربلند کرد، بید سر به زیر شد

عاشقانه زیستن، باز امتداد یافت

دل به روز عاشقی، باز هم اسیر شد

از مدینه تا نجف، پر شد از صدای دف

مکّه غرق نور شد، کعبه بی‌نظیر شد

در حصار شب نماند، ای امیر عاشقان!

هر که در طواف عشق، با تو هم مسیر شد

عیدتان مبارک...
پاسخ:
قشنگ بود:)
مائده اینجا هم دست از شعر گذاشتن برنمی داره!
پاسخ:
مگه شما دست از ترول بازی بر میداری؟!:D
من میرم! اعصاب معصاب ندارما!{-شکلک خودتون-}
پاسخ:
ممد به مصطفی هم بگو بره=))
من و ترول بازی؟؟؟خوبه چند وقته دیگه کمتر ترول بازی میکنم!!بعد از یونی میومدم شامگ همش داشتم ترول بازی های شما رو می خوندم که!
پاسخ:
اگه منظورتون همون کامنتای حسین و خانم صفریه که هممون میخوندیم=))
تکلیف مارو مشخص کنید.میرید صنعتی رو یا نه؟
من که نمیرم شماها هم نرید دیگه
صنعتی 2 ها دارن هماهنگ میکنن نرن بعدا برا ما عیبه که بریم
اینطوری دوست ندارم شعر بذارم باید حتما عکس داشته باشه:(
مث شااااااااااااااااااااااااااااااااااااامگ
پاسخ:
صبر کنید یکم!!!!
من و مصی رفتنی هستیم! روحمون شاد و یادمون گرامی باد!
میخواین به روحی بزنگم بگم نمیایم؟!
آره آقای صفری نژاد یه زنگ بزنین بهش
بخدا راه دوره مهمون دارم نمیتونیم بیایم:(

پاسخ:
راهتون دوره؟!:O
مصی!!! یا آقای....
یه زنگ بهشون بزنین!!
پاسخ:
به هم محلی من میخندی؟مگسی میشما!:D
ما میریم مگر اینکه رضایتمونو جلب کنین!!!
پاسخ:
موافقم!
با چی رضایتتونو جلب کنیم؟؟؟
همون آقای ساکت!
محرم خوبه!!!
اصلا که اینطوره شما برین
بهتر بعد دیگه فوق نمیذاره
جزوه هم از الی میگیرم هه هه هه
آهای مگسه! اگه هم محلی شماست رفیق جون جونی منه!!!
یعنی تو منو(منِ....)به هم محلیت میفروشی؟؟؟(شکلک گریه)
پاسخ:
عه اگه از اون نظره که نه:D
محرم؟؟؟؟
اوووووووووووووووه.نمی خواد بابااااااا!!من میرم صنعتی رو ارزش نداره!
تا بعد از ظهر بهتون خبر میدم! خودش عشق پیچوندن کلاساست!
مطمئنید بچه های صنعتی 2 نمیان؟! به بچه های خودمون کی خبر میده؟!
بچه های خودمون که به نگین جمالی خبر بدیم فکر کنم به بچه ها خبر بده.
بچه های صنعتی 2 بیشتر برا این نمیخوان برن که قراره ازشون امتحان بگیره!!!
منم گفتم بخبرم :)
پاسخ:
basir
واهههه اینجاهم ت....بازی؟انوقت ب من میکن
هرچی میگن حقته حسین جون!
حقمه؟جرا؟خودتم حسابی ترولیا
فلور یه جوری گفتی به من خبر بدن به بقیه خبر میدم یه لحظه فکر کردم بی بی سی ام.:D
از شوخی گذشته .حالا ذنیاید یا نه؟ نیاید والا من که باید فردا برم ولی ای کاش کلاس حسابداری تشکیل نشه.
msp چه طور؟
msp همون msn خودمون نیس؟؟=))
ره! من با تو شوخی دارم؟!
بی بی سی! =))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی