شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۸:۴۰ - فلور
    :S
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۵۲ - بصیر
    خودتی
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۴۵ - محیا
    ظالم

آمار شامگ-هفته اول فروردین

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۲۴ ق.ظ
آمار شامگ در هفته اول فروردین

از 90/12/27 تا پایان روز 91/1/4
تعداد افراد عضو شده: 0 نفر

تعداد پست های منتشر شده: ۱۶۱ پست

متوسط تعداد پست های منتشر شده در هر روز: ۲۳پست در هر روز
(سال نو... سال نهنگ...سال تولید ملی و حمایت از کارو سرمایه ایرانی مبارک)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۵
بصیر الله مرادی

نظرات (۱۲)


هیچ کس عضو نشد؟؟مطمئنی؟؟اون آقای امیر بود!اون عضو شد که!
آخرین هفته ی حضورم تو شامگ بود اگرچه واسم سخت بود از دوستام دل بکنم ولی خیلی خوشحالم که دیگه نیستم(تو شامگ نیستم ولی کنار دوستام هستم واسه همیشه چون تک تک خودشونو دوست دارم نه شخصیت شامگیشونو)
من تو شامگ دوتا خواهر گل پیدا کردم که عین خواهر واقعیم مهربونن.....از همینجا میخوام از آبجی مائده صفری به خاطر همه ی دلسوزی هاش وهمه ی مهربونیهاش و کمکای خواهرانش و همه ی دلداریهای خواهرانش در طول این سالی که گذشت تشکر کنم و بگم لطفی که درحقم کردید هیچ موقع فراموش نمیشه هیچ موقع!!!
همیچنین از خواهر عزیزم شبنم خانم والا و داداشای گلم بصیر و ممد(که دلم واسه به جون ممد گفتن خیلی تنگه....به جون ممد ) خیلی خیلی تشکر میکنم که خیلی اصرار کردن که برگردم ولی خب من تصمیممو تو این وضعیت گرفتم وشرمنده ی همشون هستم که دست یاریشونو رد کردم....
در آخر هم میخوام بگم که همتونو دوس دارم و لحظه شماری میکنم که تو دانشگاه روی گل خود خودتونو ببینم نه تو شامگ روی شامگیتونو....
سلام آقای عباسی
رفتنتون خیلی غیر منتظره بود و هممونو ناراحت کرد
تو این مدت خیلی چیزا ازتون یاد گرفتم شما همیشه عین داداش برام میمونی هرچند که خیلی از دستت دلخورم که همینطوری گذاشتینو رفتین... هنوز تو بیشتر پستا یاد شما هست !
من براتون کاری نکردم که با دیدگاهتون حسابی شرمندم کردین
دل ما براتون تنگ میشه... دیگه نمیخوام ماجرا رو فیلم هندیش کنم چون مهم نظر خودتونه... هر موقع هم خواستین برگردین بدونین همه ما مشتاقانه پذیرای شما هستیم
ایشالله ما هم تو دانشگاه میبینمتون هرچند که تو شامگم تموم تلاشمون این بود خود خودمون باشیم نه کس دیگه!!
دیگه اینکه اینجا بهمون سر بزن حتما به جون همون آقا ممد که خیلی دوسش داری
...
با غروب این دل گرفته مرا
می رساند به دامن دریا
می روم گوش می دهم به سکوت
چه شگفت است این همیشه صدا
لحظه هایی که در فلق گم شدم
با شفق باز می شود پیدا
چه غروری چه سرشکن سنگی
موجکوب است یا خیال شما
دل خورشید هم به حالم سوخت
سرخ تر از همیشه گفت : بیا
می شد اینجا نباشم اینک ‚ آه
بی تو موجم نمی برد زینجا
راستی گر شبی نباشم من
چه غریب است ساحل تنها
من و این مرغهای سرگردان
پرسه ها می زنیم تا فردا
تازه شعری سروده ام از تو
غزلی چون خود شما زیبا
تو که گوشت بر این دقایق نیست
باز هم ذوق گوش ماهی ها...
ممنونم...از بعضی ها گلایه دارم که میگن میخواد لوس بازی در بیاره و پستشو تو گروه عمومی گذاشته که بخونه....میخوام بگم آره پستمو تو گروه عمومی گذاشتم تا ببینم چقد واسه دوستام مهم بودم و برخوردشون با این تصمیم من که دلیلشو خوب نمیدونن چیه؟!!
مصطفی جان از شما انتظار نداشتم این حرفارو بزنی....به جای این حرفای بدون ربط اینو بدون که من بعضی اوقات تو شامگ آف هستم و از تولید محتوای بچه ها(به قول داداش بزرگم حاج امین) مستفیذ میشم ولی هیچ موقع تو این شرایط حاظر به برگشت نیستم....چون من چیزی رو از دست ندادم با این کارم....من با همه ی دوستام دوست خواهم ماند مگر اینکه خودشان از من دلخور باشند....فقط اینکه از دوستام انتظار دارم که اگر من و خواسته مو خوب درک نکردند در مورد تصمیم من قضاوت نکنند.....همتونو دوس دارم
سلام
واقعا تعجب کردم از اینکه اینطور در موردم قضاوت کردی! من آدمی نیستم که اهل تعارف باشم ولی از طرفی احترام طرف مقابل رو هم نادیده نمیگیرم؛ قبول کن که پستت برای عموم کسایی که میخوندن سوال برانگیز بود، پس بهتر بود اگه میخوای مطرحش کنی کلا با توضیحات باشه تا اینکه مدام دلایلو مخفی کنی! از طرفی اصلا هم میتونستی براحتی چنین پستی رو مطرح نکنی و همینطور اکانتتو رها کنی
در مورد بدون لاگین سر زدن هم منظوری نداشتم، خود من بعضی اوقات شده حوصله لاگین نداشتم و همینطور بعنوان Guest یه سر اومدم و رفتم
نمیدونم من دیگه بیشتر از این اظهار نظر نمیکنم، اما از طرفی دلمم نمیخواد تو این سال نو کسی ازم دلگیر باشه، امیدوارم این سوء تفاهم برطرف شده باشه
سال خوبی داشته باشی
مصطفی تو جز دوستای خوب منی....من از دستت دلخور نیستم دوست گرامی من....فقط با شخصیت خوب و فهمیده ای که من ازت سراغ دارم واسم خیلی عجیب بود که اینطور حرف بزنی در موردم ....مصطفی یه خورده هم بهم حق بده که بعضی اوقات نمیشه بعضی چیزا رو راحت توضیح داد چون ممکنه بربخوره به بعضیا....
راستی شاید اگه شما بودی میتونستی بدون پست خداحافظی شامگو ترک کنی ولی من که با شامگ و بچه های شامگ عین یه خونواده زندگی کردمو خیلی وقته که شب و روزمو تو شامگ میگذروندم باید از بچه ها عذرخواهی میکردم که یهو میخواستم شامگو ترک کنم چون نه فقط تو دنیای مجازی حتی تو دنیای واقعی هم تو دانشگاه با اکثرشون صمیمی هستم و همشونو عین برادر خواهرام دوست دارم...!!!!با این حال من واسه شما همیشه احترام وارزش ویژه ای قائلم چون شخصیت کامل یه دوست رو داری
راستی مصطفی شما هم سال خوبی داشته باشی....ایشالا که ارائه ی خوبی تو mis داشته باشیم
ببخشید منوچهر جان که چند روزی نبودم وگرنه نمیذاشتم بری
نسبت بهم لطف داری اما اگه دیدی زیاد اصرار نکردم بخاطر این بود که دلیلشو نمیدونستم.چون صد در صد خودت بهتر از همه ما میتونی راه درستو تشخیص بدی.دوست داشتم باهات حرف بزنم اما خودت نمیخواستی و بهتم حق میدم.شاید اگر من بودم ... نمیدونم.نمیدونم چیکار میکردم.به هر حال امیدوارم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی و همیشه تصمیم های درست بگیری
این رو هم بدون که همه ما مشتاقانه منتظر برگشتتیم.پس اگر زمینه برگشتت مهیا شد ما رو چشم انتظار نذار
من تازه این نظرات خوندم!واسم جالب بود ولی همچنان کمبود شما احساس می شود آقای عباسی!ولی خب این تصمیمیه که خودتون گرفتین...
ولی یه چیزی نظر منو به خودش جلب کرد!
آقای عباسی گفتن"راستی مصطفی شما هم سال خوبی داشته باشی....ایشالا که ارائه ی خوبی تو mis داشته باشیم"
مگه MIS هم باید ارائه بدیم؟؟گروه بندی کردین؟؟کی؟؟همون یه جلسه ای که من نبودم؟؟
خیلی آقایی رفیخ...من زیاد هم دور نیستم ازتون...هر روز یکی دوبار چند دقیقه ای آف هستم تو شامگ ولی با این شرایط اصلا خوشم نمیاد دوباره آن بشم....ولی تو یونی همیشه آنم واسه رفیخام
پاسخ:
;)
اجباری نیست ....تو آخرین جلسه گروه بندی شد....ولی بازم وقت دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی