شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۸:۴۰ - فلور
    :S
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۵۲ - بصیر
    خودتی
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۴۵ - محیا
    ظالم

شامگ یک شبکه اجتماعی عمومی نیست؛ این شبکه مختص مدیریتی‌های دانشگاه گیلان است. اعضای شامگ پس از عضویت صاحب یک پروفایل اختصاصی خواهند شد که می‌توانند از طریق آن مقالات؛ لینک‌ها و سایر فایل‌های مورد علاقه‌ی خود را با همکلاسی هایشان به اشتراک بگذارند و با عضویت در گروه‌های تخصصی سوال خود را مطرح کنند و پاسخ آن را از استادان مدیریت دانشگاه گیلان دریافت کنند. به شامگ خوش امدید؛ اگر دانشجوی مدیریت دانشگاه گیلان هستید عجله کنید؛ عضویت شما در شامگ رایگان است. ‍


آیین نامه شامگ:


بند1- تصویر پروفایل:

کاربران محترم موظفند تصویر پروفایل خود را متناسب با شان و شخصیت دانشجویى و فضاى شبکه انتخاب نمایند.با هر گونه استفاده از تصاویر مستهجن و جنجال برانگیز(شخصیت هاى سیاسى و مذهبى) و خلاف عرف شبکه برخورد خواهد شد. کاربر باید پس از اعلام تذکر در صورت حضور آنلاین فورا و در صورت عدم حضور در شبکه حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به اصلاح تصویر اقدام نماید.در غیر این صورت تصویر پروفایل از سوى ادمین حذف خواهد شد.

 * در صورت تکرار کاربر به ترتیب 3 روز، 1 هفته و 1 ماه مسدود خواهد شد.

 

بند2- درج نام حقیقى:

کاربران محترم موظفند نام حقیقى خود را بطور کامل در اطلاعات پروفایل درج نمایند و از بکاربردن اسامى نامرتبط ،زننده و خلاف واقعیت خوددارى نمایند. در صورت مشاهده عدم رعایت این قانون،به کاربر مورد نظر تذکر داده خواهد شد.

* در صورت تکرار کاربر مورد نظربه ترتیب 3 روز و 1 هفته مسدود خواهد شد.

 

بند3- ایجاد گروه:

کاربران محترم موظفند پیش از ایجاد گروه،نسبت به ضرورت  و عدم موازات آن با گروه هاى پیشین با ادمین مشورت کنند. بدیهى ست ایجاد گروه(چه بصورت عمومى و چه خصوصى) بدون تایید ادمین،خلاف قوانین محسوب میشود.در صورت مشاهده، از سوى ادمین، گروه حذف و به کاربر تذکر داده خواهد شد.

* در صورت تکرار کاربر بترتیب 1 هفته و 1 ماه مسدود خواهد شد.

 

 

بند4- حذف دیدگاه:

هر گونه حذف دیدگاه از سوى کاربر در پست شخصى،خلاف قوانین محسوب مى شود. از کاربران محترم درخواست مى شود با رعایت احترام به حقوق سایر کاربران، در صورت مشاهده دیدگاه نامربوط به ادمین گزارش دهند و شخصا از حذف آن خوددارى نمایند.در صورت تکرار با کاربر مورد نظر برخورد خواهد شد.

 

بند5- توهین به عقاید:

توهین آشکار به مسئولین نظام،مقدسات و تمسخر عقاید اقلیت هاى مذهبى دیگر خلاف قوانین بوده و در صورت مشاهده پست یا دیدگاه، از سوى ادمین حذف مى شود.

* کاربر مورد نظر 1 هفته و در صورت تکرار بترتیب شامل 1 ماه مسدود ، 3 ماه مسدود و در نهایت حذف کاربرى خواهد شد.

 

بند6- مطالب سیاسى:

درج و نشر هر گونه مطالب سیاسى و خلاف موازین جمهورى اسلامى،دعوت به تظاهرات و ایجاد تشنج خلاف قوانین می باشد. در صورت مشاهده پست و یا دیدگاه مستقیما حذف مى شود.

* کاربر بترتیب 1 هفته، 1 ماه و 3 ماه مسدود خواهد شد. در صورت تکرار مجدد از سوى ادمین حذف کاربرى خواهد شد.

 

بند7- توهین و تمسخر دیگران:

هرگونه تمسخر و توهین مستقیم و غیرمستقیم به اعضاى شبکه ، اساتید و عقاید و دیدگاه هایشان چه در پست هاى عمومى و چه خصوصى و در دیدگاه ها و پیام هاى خصوصى، برخلاف قوانین مى باشد.

 * در صورت مشاهده پست یا دیدگاه حذف و کاربر مورد نظر 1 هفته و در صورت تکرار بترتیب 1 ماه و 3 ماه مسدود خواهد شد.

 

 

بند8- عمل غیراخلاقى:

بکاربردن کلمات رکیک،تصاویر مستهجن،دعوت به شیطان پرستى،فحشا و درج لینک از سایت هاى غیراخلاقى،معرفى کدهاى مخرب(فایلهاى آلوده) و فیلترشکن ها ممنوع مى باشد.

* در صورت مشاهده پست مستقیما حذف و کاربر مورد نظر بترتیب 3 روز، 1 هفته و 1 ماه مسدود خواهد شد.

 

بند9- مجادلات بین فردى:

بیان مجادلات و دعواهاى بین فردى ایجاد شده در خارج از شبکه که به ایجاد تشنج در شبکه مى انجامد خلاف قوانین می باشد.

 * در صورت مشاهده پست حذف و به کاربر مورد نظر تذکر داده خواهد شد. در صورت تکرار بترتیب 3 روز، 1 هفته و 1 ماه مسدود خواهد شد.

 

بند10- رعایت حریم خصوصى:

با هر گونه سوءاستفاده از تصاویر و اطلاعات کاربران بشدت برخورد خواهد شد.

 * در صورت مشاهده کاربر مورد نظر بترتیب 3 روز، 1 هفته و 1 ماه مسدود خواهد شد.

 

بند11- حذف کاربرى:

درخواست عضویت کاربر پس از دو بار حذف کاربرى در شبکه( چه بصورت شخصى و چه از سوى ادمین) پذیرفته نخواهد شد.

 

 

 

 

توضیحات:

1. براى آرشیو مطالب و دسته بندى موضوعى آنها در شامگ گروه ها بوجود آمده اند.از کاربران محترم درخواست مى شود مطالب مورد نظر خود را در گروه هاى مرتبط قرار دهند و از گذاشتن پست بدون گروه اکیدا خوددارى نمایند.

2. از کاربران محترم درخواست مى شود در ارسال پست ها و دیدگاه ها، حتما از فونت فارسى و یا انگلیسى(موضوعى) استفاده کنند و از تایپ بصورت فینگلیش خوددارى نمایند.

3. از کاربران محترم خواهشمندیم از افزودن فیدهاى سایت هاى تبلیغاتى،فروشگاهى،سیاسى، مذهبى و خبرگزارى ها اکیدا خوددارى نمایند.( خبرگزارى ها بدلیل ارسال زیاد و ایجاد مزاحمت براى سایر کاربران ممنوع شده اند)

4. مسئولیت حفظ و مراقبت از رمز کاربرى به عهده خود کاربر بوده و عواقب هر گونه سوءاستفاده از نام کاربرى توسط فرد یا دیگران بر عهده خود کاربر مى باشد.

5. از کاربران محترم درخواست مى شود در صورت مشاهده عدم رعایت قوانین،بصورت پیام خصوصى به ادمین گزارش دهند و شخصا از تذکر به کاربر مورد نظر خوددارى نمایند.

6. ارسالهاى کاربران صرفا نظر شخصى آنان محسوب مى شود و نشان دهنده موضع مدیریت شبکه و سایر کاربران نمى باشد.

7. از کاربران محترم خواهشمندیم مشاهده هر گونه توهین یا بیان مطالب نامناسب در پیام خصوصى را به ادمین اطلاع دهند تا از ایجاد این گونه مشکلات و استمرار این روند جلوگیرى شود.

8. با توجه به قوانین شبکه، هیچ یک از ارسالهاى کاربران از سوى ادمین "بدون دلیل و یا با دلایل شخصى" حذف نخواهد شد.

9. از کاربران محترم درخواست مى شود هر گونه نظر،انتقاد و پیشنهاد خود را درباره شبکه ترجیحا بصورت پیام خصوصى به ادمین ارسال کنند و از ایجاد پست خوددارى نمایند.بدیهى است در صورت نیاز به نظرسنجى از سایر کاربران، ادمین به ایجاد پست اقدام خواهد کرد.

10. در صورت مسدود سازى و حذف کاربر، نام کاربر مورد نظر و دلیل برخورد با آن و جزییات برخورد در یک پست عمومی توسط ادمین به اطلاع عموم کاربران رسانده خواهد شد.

11. پس از مسدود یا حذف کاربرى کاربر خاطى اگر توهین و اتهامى علیه کاربر دیگرى از شبکه باشد، کاربر مورد نظر مى تواند در زیر پست ادمین که دلیل برخورد با کاربر خاطى را ذکر مى کند بدون هر گونه توهین و بى احترامى از خود دفاع کند و از ارسال پست جدید خوددارى نماید.

12. عضویت و حضور در شبکه به معناى پذیرفتن قوانین آن بوده و موارد فوق براى کاربران جدید و قدیمى شبکه یکسان است.از کاربران محترم درخواست مى شود نسبت به رعایت قوانین متعهد باشند.

 

با تشکر از درک و همکارى متقابل شما

مدیریت شامگ

ایمیل شامگ: register.shamag@gmail.com