شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۸:۴۰ - فلور
    :S
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۵۲ - بصیر
    خودتی
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۴۵ - محیا
    ظالم

آمار شامگ-هفته ...

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۸:۱۲ ب.ظ

آمار شامگ در هفته ...

از 91/1/26 تا پایان روز 91/2/1

تعداد افراد عضو شده: 2 نفر

تعداد پست های منتشر شده: 88 پست

متوسط تعداد پست های منتشر شده در هر روز: 12.57 پست در هر روز

(الان من اسم این هفته رو چی بذارم؟!:D)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۳
بصیر الله مرادی

نظرات (۱۴)

بذار هفته ی انجمن علمی
بده؟؟؟خوبه که!
من همچنان هستم
غلط کردی که همچنان هستی تو
عیبه ره چرا توهین میکنی؟
عیب خودتی ره
باشه عیب خودمم!!!! دست از سر کچلم برمیداری؟
عه من کدومشم؟

هاهاها
برادرامو دارم پیدا می کنم
عه چه خبره اینجا؟
چه غلطی کردما!!!همه شدن ری را واسه چی؟!!!
راستی من الان کدومشم جدی؟:d
پاسخ:
ممد و منوچ؟آیا؟

دست همه درد نکنه
چه خبره اینجا؟؟
این ری را کیه؟؟یا کی ان؟؟
عجب آدمی هستیا بصیر....من حوصله ی اینجور کارا رو دارم آخه؟!!!!
ری را مسعوده....هنوز نفهمیدین شماها؟!!!!تابلویه که !!!
مسعودم نیستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی