شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

شامگ بلاگ

ارائه آمار و اطلاعات مربوط به شامگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۸:۴۰ - فلور
    :S
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۵۲ - بصیر
    خودتی
  • ۱۵ خرداد ۹۲، ۱۵:۴۵ - محیا
    ظالم

آمار شامگ-هفته اول خرداد

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۴۲ ق.ظ

آمار شامگ در هفته اول خرداد

از 91/2/30 تا پایان روز 91/3/5

تعداد افراد عضو شده: 2 نفر

تعداد پست های منتشر شده: 53 پست

متوسط تعداد پست های منتشر شده در هر روز: 7.57 پست در هر روز

(معلوم نیست چمون شده که اینقدر فعالیتمون کم شده)

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیددفه آخرتون باشه کم کاری میکنیداتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۶
بصیر الله مرادی

نظرات (۳۹)

چرا خودتو میزنی بصیر؟؟چشم چشم از این به بعد فعالیتو بیشتر می کنیم
گفتم شاید ایراد از منه
عه آقا خود زنی نکن بیا ما بزنیم بهتر جواب میده
شما هوای کار خودتو داشته باشی لطف بزرگی میکنی
خیلی وقت بود به شامگ سرنزده بودم...مث اینکه از وقتی که ما رفتیم فعالیتا خیلی کم شده و فرمون شامگ افتاده دست بچه های نودی...خوب شد رفتیم و این روزو ندیدیم....تحقیر شدین الان !نه؟!
بذار تابستون بیاد آقا منوچهر اون وقت می بینی خوب شد رفتی یا بد
آقا بصیر الان منو تهدید کردین؟
تابستون قراره چه اتفاقی بیفته مگه؟
تعداد پستا زیاد میشه
معلوم بود خانم صفری؟
عه بیکارا!!تابستون همتون بیکاریدو میخواید اینجا وقتتونو پر کنید دیگه....ولی من اونقد کار سرم ریخته که تابستون اسم هیچکدومتونم یادم نمیاد چه برسه بیام شامگ ول بگردم
تازه من مگه اون موقع بودم و شامگ همیشه شلوغ پلوغ بود تابستون بود؟از وقتی که من رفتم هیچ کدومتون دیگه دل و دماغ شلوغ بازی رو ندارید
نرچ نرچ نرچ ملت انقد حسود بودنو ما نمیدونستیم
حالا بذار تابستون بشه... ورژن جدید ترول ها داره میاد... تازشم هدفمندن همه که شماها نگین بیکاریم...حالا ببین
آقا بصیر
حالاخواهیم دید

هی بصیر !مادر نزاییده یکی بخواد آبجیمونو تهدید کنه ها!
مرسی حمایت
برو یه حامی دیگه واسه خودت پیدا کن که دیگه رفتنی شدیم ما.....بصیر نخند برو صنعتیتو بخون ره
مرسی واقعا
شما کجا داری میری...همه جا میای خداحافظی؟
شامگ چشه؟
به حول و قوه الهی شامگ ترکید گویا
باشد که در فرجه ها اندکی درس بخوانیم!!
این ری را قلابیه کیه میاد؟
کار خودمه دیدم شما که درس نمیخونین خودم دست به کار شدم شامگو ترکوندم تا اندکی پای درس بنشینید
شامگ مرده
شما که حذف کاربری کردی چرا باید ناراحت باشی؟

ولی انصافا موقع امتحانات شامگ بیشتر میچسبید من مواقع دیگه کمتر میومدم

حالا کی درستش میکنه؟
شامگ چرا هتو شده؟؟
کی درست میشه؟؟
چرا ادمینا جواب نمیدن :دی
من خودمو ببندم به تخت از فرط بی شامگی
وای چه حالی میده خماری معتادای شامگو دیدن
آقا شما که وضعت خراب تر از ماس چند مدته ترک کردی ولی هنوز دل نکندی!
شامگ بلاگ همیشه میام سر میزنم من....ولی از شامگ خیلی وقته دل کندم...اون شب اومدم فقط از بچه ها خداحافظی کنم و از شررم خلاص شن زاکان

دوستای واقعی شامگیمم اون شب شناختماز بعضیا انتظارم بیشتر از اینا بود...اگه استقبال میشد ازم حتما برمیگشتم ولی هییییی
منوچهر حالا چرا گریه میکنی؟
نترس هروقت خواستی دوباره میتونی ثبت نام کنی

خانم صفری شما مارو نزن.زدن من و حمایت نصفه نیمه منوچهر پیشکش
گریه نکردم ک....اگه گریه کنمم به خاطر صنعتیه نه شامگ
صنعتی که آسونه
تو که جزوه ی این ترمم نداری....میخوای با همون جزوه قدیمی پاسش کنی؟
شامگ
حالا به بهونه چی از درس نخونم
والیبال ایران باز داره میبره
ای ول والیبال
مگه جزوه ها با هم فرق میکنن؟
بگیر بخواب
آره جزوه ی این ترم اکثر سوالاش یه جور دیگه حل شده....جواباش اصن یه چی دیگه ست....روحیه دیگه....باید فکر اینجاشم میکردی
همین الان همه شونو اسکن میکنی برام میفرستی
16 و 17 امتحان داری؟جزوشو بیار ببینم
اولین امتحانم صنعتیه....شرمنده همونو بخون....میخوای شماره سوالایی که این ترم حل کرده رو واست اس کنم بیشتر رو همونا کار کن
آره همینکارو بکن
دادمشون بهت....من فقط رو همونا کار میکنم
مرسی
قربونت ....ایشالا که خوب بدی این امتحانتو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی